11.3.11

Street style! at Castilla & León


In Burgos Fashion wasn´t only on the runway it was in the street too... I met lovely people :) Im bad with names but they are amazing, business people ( David & Diana, it was a pleasure to meet you)  designers, fashion lovers & bloggers...  ( I hope I remember all the names, thank for your love guys) 

In this picture Sara , Pedro & Sebastien





Sebastien 


Again Peter, Sebastien & Claudia





Here Andrea ! the press girl :) 


Mariola

Martha & me



Thanks so much again!!

4 comentarios:

Martha Lozano dijo...

Sin duda lo hemos pasado muy bien estos días.
A todos nos ha encantado conoceros a ti y a Sergio. Espero volver a veros pronto.

mispapelicos dijo...

Pero qué maravilla de anillos. Me encantáis todos, pero Sebastien es lo másssssssssssssss.
Besos guapa y feliz fiende.
XXXXXXXXXXXXXXX

Anónimo dijo...

Aminta! me lo pase genial contigo, me encanto conocerte!!

Porfis! pon el enlace de mi blog
http://petersposito.blogspot.com/

muchas gracias! y vuelvee! :D

sacramento dijo...

Pero qué maravilla de anillos. Me encantáis todos, pero Sebastien es lo másssssssssssssss.
Besos guapa y feliz fiende.
XXXXXXXXXXXXXXX